Anna ammattilaisen auttaa arjen hallinnassa

Hinnasto

lipasto

järjestelyHinnasto

Lopullinen hinta riippuu aina tavaramäärästä ja asiakkaan päätöksenteon nopeudesta. Kotitalousvähennyskelpoinen (vuonna 2025 35%, omavastuu 150 euroa).

Kartoituskäynti

0 €

Järjestely 1 tuntia

50 €

Järjestely 3 tuntia

144 €

Järjestely 5 tuntia

230 €

Aika-arvioita:

  • Keittiö 4–6 tuntia
  • vaatehuone/vaatekaapit 3–4 tuntia
  • eteinen 3–4 tuntia
  • lastenhuone/työhuone/vierashuone 4–6 tuntia
  • varasto/kellari(pieni) 5–6 tuntia

Tavaroiden vienti kiertoon/ hyväntekeväisyyteen: 15 € auton takakontillinen. Jäteasemalle menevät (pahvi, muovi, paperi) kuuluvat hintaan.

  • Matkakulut: Imatran talousalue veloituksetta, pidemmälle 0,57 €/km
  • Tupakoitu tila: lisämaksu 20 euroa

Peruutusehdot: 24h ennen aloitusaikaa peritään arvioidusta hinnasta 50%. Muutoin peruutus maksuton. Jos asiakas on käynnin aikana alkoholin tai muun päihteen vaikutuksen alaisena tai muuten käyttäytyy asiattomasti, käynti peruuntuu ja arvioitu maksu peritään kokonaisuudessaan.

Muut palvelut

  • Siivous: 39 €/h (asiakkaan omilla siivousvälineillä ja -aineilla)
  • Muut henkilökohtaiset palvelut: 35 €/h
  • Henkilökohtainen palvelu
  • kaupassakäynti, pankkiasiat, seuraa erilaisiin tapahtumiin yms.
  • pienet korjaukset, esim. oven kahvan kiinnitys, lampun vaihto, pihatyöt

Muuttopakkaus ja -purku:
48 €/h (ei kotitalousvähennyskelpoinen)
Jos samalla karsitaan tavaraa, veloitus järjestelyhinnaston mukaan.

Asiakaskommentti

Järjestelyvaiheen jälkeen tuli jotenkin helpottunut ja energinen olo. Ei ollut ollut henkisiä voimia tehdä tuota työtä omatoimisesti. Tavaroiden ”inventaario” auttoi myös muistamaan mitä tavaraa on ylipäänsä olemassa ettei tule jatkossa hankittua turhaan samanlaista. 

Varaa aika ilmaiseen alkukartoitukseen

Arviokäynti järjesteltävässä kohteessa on ilmainen. Arviokäynnin jälkeen saat hinta-arvion kohteen järjestelystä.